Sarelle yenilenen tasarımıyla raflarda
Sarelle, yenilenen logosu ve tasarımıyla raflarda yerini almaya başladı.
info@karadenizekonomi.com / 25.03.2023
Sarelle, yenilenen logosu ve tasarımıyla raflarda yerini almaya başladı.
Sagra Grup'tan yapılan açıklamaya göre, Sarelle’nin ikonik logosunun modernize edilmesiyle ortaya çıkan yeni konseptinde, her çeşidinde farklı, yüzleri gülümseten ikonların yer aldığı kavanozlar kırmızı kapak rengiyle dikkati çekiyor.
Yeni tasarımındaki eğlenceli yaklaşımı iletişim kampanyasına da taşıyan Sarelle, “Önce Sarelle Sonra Gülümse” sloganıyla çikolata severlere sesleniyor.
Lezzetini özel Sagra fındıklarından alan Sarelle’nin içeriğinde doğal vanilya bulunuyor. Cam kavanozlarda satılan Sarelle ürünlerinin içinde trans yağ, koruyucu ya da renklendirici maddeler yer almıyor.
Sarelle’nin kendine has kakao ve fındık tadının uyumunu sevenler için kakaolu fındık ezmesi, yoğun fındık tadı tercih edenler için yüzde 45 fındık oranına sahip fındık ezmesi, iki lezzeti bir arada tatmak isteyenler için Duo, daha çok kakao diyenler için bitter ve formuna özen gösterenler için şeker ilavesiz çeşitleri bulunuyor.