Sokak lezzetlerinin zirvesi Şerif Baba yeni lezzet durakları ekliyor

Samsun Atakum’da 2008’den 2018’e kadar midye severlerin buluşma noktası olan Şerif Baba, 2018 yılında markalaşarak Şerif Baba Sokak Lezzetleri adıyla hizmet vermeye devam ediyor.

info@karadenizekonomi.com / 3.09.2022

Sokak lezzetlerinin zirvesi Şerif Baba yeni lezzet durakları ekliyor

Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı tarafından onaylı HACCP sistemi uyarınca Avrupa Birliği standartlarında üretilen ürünler Şerif Baba dostları tarafından büyük ilgi görmeye devam ediyor.

Samsun Atakum’da sokak lezzetleri denince akla gelen ilk isim ‘Şerif Baba’, gerçekleştirdiği yatırımlarla da adından söz ettirmeye devam ediyor. Sokak lezzetlerini zirveye çıkaran firma,  kokoreç, midye dolma, ıslak hamburger, köfte ekmek, sucuk ekmek, balık ekmek, tantuni, İzmir kumru, sosisli ve goralı ürünlerini kendine özel sos ve baharat karışımları ile harmanlayarak Şerif Baba dostları’na sunuyor.               

SAMSUN’DAN TÜM TÜRKİYE’YE

Şerif Baba Sokak Lezzetleri Franchise Operasyon Müdürü Erdal Özbilen, amaçlarının özellikle gençlere istihdam sağlamanın ve geleneksel damak tadına bağlı kalarak, misafirlerine sağlıklı ve lezzetli ürünler sunmak olduğunu ifade ederek, “Hedefimiz; Samsun’da başladığımız bu yolculuğa, Şerif Baba Sokak Lezzetleri olarak tüm sokak lezzetlerini bir çatı altında toplamak ve Türkiye'nin lezzet sektörüne, yeni lezzet durakları ekleyerek, sokak lezzeti denince akla ilk gelen isim olmak. Bununla beraber; dostlarına güvenilir, sağlıklı ürünler tükettiğinin garantisini veren marka olmayı büyüyerek sürdüren bir firma olacağız. Bu hedef doğrultusunda başlamış olduğumuz yapılanma sürecinde gerekli AR-GE çalışmalarını yaparak yatırımcılarına en doğru ve en kârlı sistemi oluşturduk” diyor.

BİRBİRİNDEN LEZİZ ÜRÜNLER

Şerif Baba dostlarına; kokoreç, midye dolma, ıslak hamburger, köfte ekmek, sucuk ekmek, balık ekmek, tantuni, İzmir kumru, sosisli ve goralı ürünlerini kendine özel sos ve baharat karışımları ile harmanlayarak sunduklarını belirten Özbilen, “Kurulduğu günden bu yana tat, hijyen ve sunum standartlarını koruyarak geliştiren Şerif Baba, Balıkesir’in süt kuzularından özel hazırlanan kokoreçleri, gıda kontrol aşamaları tamamlandıktan sonra, nar gibi kızartarak ve üzerine özel baharat karışımlarını ekleyerek, Şerif Baba Dostları’nın beğenisine sunuyor. Şerif Baba Dostları için sokak lezzetlerinin vazgeçilmezi olan midyelerimizin üretimi, Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı’nın ilgili birimleri tarafından her hafta denetlenerek su ve midye numuneleri alınarak toplamda 27 değişik parametre resmi laboratuvarlarda incelenmektedir. Tüm midyelerimiz arındırmadan geçer ve üzerlerindeki mikrobiyolojik yükten arınırlar. Bu sayede daha önce tatmadığınız kadar lezzetli ürünler yeme fırsatına kavuşursunuz. Bilinçli tüketiciler Şerif Baba midyelerini gönül rahatlığı ile keyfini çıkarabilmektedir. Kültür midyelerimiz günümüzde ulaşabileceğiniz en doğal, en organik ve ekolojik üründür. Ürünlerimiz, birbirinden farklı sağlık ve güvenlik testlerinden geçirilmekte, üretim sürecinin farklı aşamalarında, çeşitli şekillerde analiz edilmektedir. Şerif Baba midyeleri, Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı tarafından onaylı HACCP sistemi uyarınca Avrupa Birliği standartlarında işlenmekte ve paketlenerek bizlere ulaşmaktadır. Böylece Şerif Baba Dostları’na, güvenilir ve sağlıklı ürünler tükettiklerinin garantisini veriyoruz” ifadelerine yer veriyor.

YATIRIM FIRSATI DA SUNUYOR

Özbilen, Şerif Baba Sokak Lezzetleri’nin sunduğu imkânları şu şekilde ifade ediyor: “Şerif Baba Sokak Lezzetleri, operasyonunun yalınlığı ve verimliliği yanında, stratejik bir iş fırsatı potansiyeline sahip. Doğru konum, sınırlı sayıda çalışan, gel al ve masa servis hizmeti, işletme maliyetlerini düşük tutmaya ve karlılığı en üst düzeye çıkarmaya yardımcı oluyor. Son beş senede de yaşanılan tecrübe ve birikim ile başarısı kanıtlanmış bir iş modeline sahibiz.  Şerif Baba Sokak Lezzetleri yatırımcılarına alternatif seçenekleriyle karlı franchise yatırım fırsatları sunuyor ve Franchise’lerimiz yatırımlarını kısa bir sürede geri alıyorlar, bu hızda bir geri dönüş ve yüzyılın en büyük krizinde test edilmiş düşük risk avantajı, girişimcinin markaya olan ilgisini de artırıyor.” diye belirtti.

“FRANCHİSE TALEBİ ARTIYOR”

Özbilen, Samsun ve çevre illerle birlikte 88 kişiye istihdam sağladıklarını dile getirerek, “Firmamız, yaşadığımız pandemi sürecinin dünya gündeminden yavaş yavaş düşmesiyle birlikte 2021 yılı sonunda, gelen taleplerin de artmasıyla stratejisini değiştirerek franchise vermeye devam etme kararı aldı. Hedeflerimiz doğrultusunda da istihdam ettiğimiz sayıda artışlar meydana geldi. Grup firmaları ile birlikte bünyesinde Samsun ve çevre iller de olmak üzere 88 kişiye iş imkânı sunmaktayız” diyor.

Kapat
× Anasayfa Abone ol Tüm haberler Ekonomi Bölgesel Şirketler Gündem Belediye Sektörler Politika e-Dergi e-Gazete Web TV Künye Karadeniz sohbetleri Yazarlar