23 pazarda tüketici eğilimi araştırıldı
2021 yılında ve daha sonrasında sürmesi beklenen beş önemli tüketici eğilimini belirlemek amacıyla Avrupa, Orta Doğu ve Afrika'daki 23 pazarda perakende ile ilgili yapılan araştırma sonuçları yayımlandı.
info@karadenizekonomi.com / 10.02.2021

Pandeminin yarattığı sonuçlar ile geçen 12 ayda birçok işletmenin önceliği iflas etmemek olsa da bazı perakendeciler yeni ve beklenmedik alanlarda görülen talebi karşılayarak işlerini çok fazla büyüttü. 2021 yılında ve daha sonrasında sürmesi beklenen beş önemli tüketici eğilimini belirlemek amacıyla Google Trendler’de Avrupa, Orta Doğu ve Afrika'daki 23 pazarda perakende ile ilgili yapılan analiz ise şöyle;
- Tüketiciler vitrin gezme eylemini internet ortamına taşıyor.
- Tüketiciler kimden alışveriş yapacaklarına dikkat ediyor.
- Tüketiciler artık daha iyi fırsatlar bekliyor.
- Tüketiciler her ürün için kapsamlı teslimat seçenekleri sunulmasını bekliyor.
- Tüketici talebindeki hareketlilik devam edecek.
Çok Okunanlar

TÜİK açıkladı! Çiftçinin ağustos ayı enflasyonu belli oldu

Mahkemenin CHP kurultay kararı sonrası Borsa İstanbul’da yükseliş yüzde 4’ü aştı

Damga Vergisine %50 Zam Tepki Çekti

TESK Başkanı Palandöken: Basit Usule Geçiş 3 Yıl Ertelensin”

Kredi borçları bir yılda yüzde 47 arttı

Kamu ihalelerinde dijital dönem!

"Don Ve Üreticinin Fındığını Pazara İndirmemesi, Fındık Fiyatlarını Uçurdu”
Fındık Fiyatları
Son Güncelleme : 2025-09-15 08:55
Şehir | Levant |
---|---|
TMO | 200 TL |
GİRESUN | 256,50 TL |
ORDU | 255,50 TL |
DÜZCE | 253,50 TL |