Etix Event’te her etkinlik bir pazarlama aklı içeriyor

Her ne kadar hayatımızın pek çok evresi küresel salgının etkisiyle digital çağın gereksinimlerine uygun şekilleniyor olsa da mesajları en etkin haliyle iletmek, çözümler üretmek, değer yaratmak, güçlü ve uzun soluklu işbirlikleri geliştirmek için insanların çeşitli organizasyonlarda bir araya gelmeleri kaçınılmazdır.

info@karadenizekonomi.com / 4.01.2021

Etix Event’te her etkinlik bir pazarlama aklı içeriyor

Sadece kurumsal şirketlerin değil, sivil toplum kuruluşları, dernekler, vakıf veya eğitim kurumlarının yapacakları bu türden organizasyonlar için çözüm ortakları sunan Etix Event, her etkinlik için farklı bir pazarlama aklını hayata geçiriyor. Bu nedenledir ki sadece yurtiçinde değil Dubai ve Barcelona gibi yurtdışı pazarlarından gelen talepleri de karşılıyor. 2005’ten bugüne hep daha iyiyi yansıtmaya çalışan ve uygulamada unutulmaz müşteri deneyimleri sunan Etix Event’in yönetici ortağı Mehmet Akkent, iddiasını şu sözlerle ortaya koyuyor: “Biz, müşterilerimize mekan, salon veya destinasyon değil, beklentilerini tam olarak karşılayan deneyimler sunuyoruz. Bize göre her etkinlik, bir pazarlama aklı içermelidir. Çözümlerimizi bu yaklaşım ile hazırlarız. Bizce başarı, gerçekleşen etkinliğin müşterimizin aklındaki ve kalbindeki yeridir.”

Doğru konsept doğru zamanlama doğru bütçe

Mesajları en etkin şekliyle iletmek, çözümler üretmek, değer yaratmak, güçlü ve uzun soluklu işbirlikleri geliştirmek için insanları bir araya getirmekten büyük keyif aldıklarını vurgulayan Akkent, “ Etix Events olarak, müşterilerimizin iş hedeflerine ulaşmasını sağlayan etkin, etkili ve yenilikçi anahtar teslim toplantılar organize ediyoruz. Bizim için başarılı bir etkinlik, doğru seçilmiş bir konsepte sahip, değer yaratan, hedefi gerçekleştiren, doğru zamanda, planlandığı ve bütçelendiği gibi sonuçlanırsa anlamlıdır. Dolayısıyla, satışları ve karlılığı artırmak, firma ve ürün bilinirliğini yükseltmek, ürün ve hizmet lansmanları gerçekleştirmek bizi farklı kılmaktadır” dedi.

Uzun vadeli çözüm ortaklığı

Yaklaşık 80 civarında farklı kuruluş ve kurumla çözüm ortaklıkları olduğuna dikkat çeken başarılı işadamı, “çözüm ortaklıklarımız uzun yıllara dayanıyor. Zaten ana ilkemiz uzun vadeli ilişkiler oluşturmak ve sadece bir tedarikçi konumunda olmak yerine çözüm ortağı olabilmekti. Geçen zamanda iş yaptığımız hiçbir firma ile bir kerelik veya kısa vadeli ilişkiler yaşamamamız ve gerek işbirliğinin gerekse dostluk boyutundaki ilişkilerin uzun süre devam etmesi ilkemizi başarı ile gerçekleştirdiğimizin kanıtıdır” sözleriyle iddiasını ortaya koydu.

 

Kapat
× Anasayfa Abone ol Tüm haberler Ekonomi Bölgesel Şirketler Gündem Belediye Sektörler Politika e-Dergi e-Gazete Web TV Künye Karadeniz sohbetleri Yazarlar