Online market kategorisi 1,8 milyar TL’ye ulaştı
Pandemi nedeniyle evinden çıkıp pazar, market gibi kalabalık ortamlara girmek istemeyenlerin online alışverişi tercih etmesiyle, online market kategorisi 1,8 milyar TL’ye ulaştı.
info@karadenizekonomi.com / 16.12.2020
Coronavirüsle mücadele kapsamında Türkiye’de artan evde kalma oranı ve karantina uygulamaları, internetten alışveriş ve hızlı sipariş verme kanallarına talebi artırdı. Çok sayıda işletmenin kapalı kaldığı bu dönemde gıda ve hijyen başta olmak üzere online teslimat alanında ciro ve satışlar katlanırken, istihdam da önemli ölçüde arttı. Pandemi nedeniyle evinden çıkıp pazar, market gibi kalabalık ortamlara girmek istemeyenler online alışverişi tercih etti. Online market kategorisi 1,8 milyar TL’ye ulaştı
Çok Okunanlar
Otomotiv sektörü Meksika’ya ihracatı artırmayı hedefliyor
Mısır'a giden Türk turist sayısı bir yılda üçe katlandı
1002 takım bizz@kampüs’te Ülker Çizi için yarıştı
İnşaat maliyetinde bir yılda yüzde 70 artış
Hazır giyimci, üretim için ‘otorite’ desteği istiyor
Ayakkabıda kepenkler iniyor, üretici ‘can suyu’ bekliyor
Bakan Yumaklı duyurdu! Çiftçilere 445 milyon tarımsal destek ödemesi başlıyor