Türkiye dijital reklam yatırımlarında en fazla büyüyen ülke oldu
Avrupa’da salgına rağmen dijital reklam yatırımları yüzde 6,3 büyüyerek 70 Milyar Euro’ya yaklaşırken Türkiye yüzde 34,8 ile en fazla büyüyen ülke oldu.
info@karadenizekonomi.com / 17.06.2021
 
Türkiye’nin de dahil olduğu 28 ülkeyi kapsayan AdEx Benchmark Raporu, 2020 yılında 7 ülkenin iki haneli büyüme kaydettiğini ortaya koydu. Türkiye yüzde 34,8 ile en fazla büyüme gösteren ülke olurken reklam yatırımları açısından Avrupa’nın büyüme gösteren ilk 10 pazarı (İngiltere, Almanya, Fransa, Rusya, İtalya, İspanya, İsveç, Hollanda, Türkiye, İsviçre) içinde yer alırdı. Rapora göre 3 ülkenin (Belçika, İspanya, Belarus) dijital reklam yatırımlarında düşüş yaşandı.
ETİKETLER;
 Karadeniz Ekonomi
  dijitalreklam
 
Çok Okunanlar
 
Altın Yatırımcıları Otomobile Yöneldi
 
Yat ve tekne sektörü alarm veriyor: Satışlar yüzde 40 düştü, tersaneler kapanıyor
 
Son fiyatlar açıklandı: Modellerine göre ikinci el otomobiller ne kadar?
 
Özel sağlık sigortasında yeni dönem! 1 Ocak 2026’da başlıyor
 
İnşaat son çeyreğe yavaş girdi
 
Türkiye'de en çok satılan otomobiller belli oldu! İşte ilk 10'da yer alan modeller
 
Balık tüketimi arttı, son 4 yılda tonajını ikiye katladı
Fındık Fiyatları
Son Güncelleme : 2025-10-31 13:20
| Şehir | Levant | 
|---|---|
| TMO | 200 TL | 
| GİRESUN | 347,50 TL | 
| ORDU | 348,00 TL | 
| DÜZCE | 344,00 TL | 

 
 
 
 
 
 

