Türkiye dijital reklam yatırımlarında en fazla büyüyen ülke oldu
Avrupa’da salgına rağmen dijital reklam yatırımları yüzde 6,3 büyüyerek 70 Milyar Euro’ya yaklaşırken Türkiye yüzde 34,8 ile en fazla büyüyen ülke oldu.
info@karadenizekonomi.com / 17.06.2021

Türkiye’nin de dahil olduğu 28 ülkeyi kapsayan AdEx Benchmark Raporu, 2020 yılında 7 ülkenin iki haneli büyüme kaydettiğini ortaya koydu. Türkiye yüzde 34,8 ile en fazla büyüme gösteren ülke olurken reklam yatırımları açısından Avrupa’nın büyüme gösteren ilk 10 pazarı (İngiltere, Almanya, Fransa, Rusya, İtalya, İspanya, İsveç, Hollanda, Türkiye, İsviçre) içinde yer alırdı. Rapora göre 3 ülkenin (Belçika, İspanya, Belarus) dijital reklam yatırımlarında düşüş yaşandı.
ETİKETLER;
Karadeniz Ekonomi
dijitalreklam
Çok Okunanlar

Bakan Yumaklı tarımda 3 yıllık kritik planı açıkladı: Yerelden gelen istekleri dikkate aldık

Ege ve Akdeniz’de oteller çifte bayram yaptı

Tarımsal ürün ithalatında ‘sıfır vergi kalksın’ teklifi

Ücretsiz halk plajlarına iki yeni adres daha eklendi!

Türkiye otomobil pazarında elektrikli ve hibrit devrimi

Chery’den 1 milyon adetlik satışla 5 ayda rekor performans

Otomotivde tarihi zirve: Mayıs ihracatı 4 milyar doları buldu
Fındık Fiyatları
Son Güncelleme : 2025-06-04 13:22
Şehir | Levant |
---|---|
TMO | 130 TL |
GİRESUN | 183 TL |
ORDU | 183 TL |
DÜZCE | 180 TL |