Türkiye dijital reklam yatırımlarında en fazla büyüyen ülke oldu
Avrupa’da salgına rağmen dijital reklam yatırımları yüzde 6,3 büyüyerek 70 Milyar Euro’ya yaklaşırken Türkiye yüzde 34,8 ile en fazla büyüyen ülke oldu.
info@karadenizekonomi.com / 17.06.2021

Türkiye’nin de dahil olduğu 28 ülkeyi kapsayan AdEx Benchmark Raporu, 2020 yılında 7 ülkenin iki haneli büyüme kaydettiğini ortaya koydu. Türkiye yüzde 34,8 ile en fazla büyüme gösteren ülke olurken reklam yatırımları açısından Avrupa’nın büyüme gösteren ilk 10 pazarı (İngiltere, Almanya, Fransa, Rusya, İtalya, İspanya, İsveç, Hollanda, Türkiye, İsviçre) içinde yer alırdı. Rapora göre 3 ülkenin (Belçika, İspanya, Belarus) dijital reklam yatırımlarında düşüş yaşandı.
ETİKETLER;
Karadeniz Ekonomi
dijitalreklam
Çok Okunanlar

Siber saldırı krizi derinleşiyor: Dev otomobil üreticisi Jaguar Land Rover (JLR) üretimi durdurdu!

Tekstil merkezlerinde kapanmalar arttı

Yeme-içme sektörü ayakta kalma derdinde!

arabam.com: İkinci el araç fiyatları ağustosta reel olarak arttı

'Türkiye’nin tekstilden vazgeçme lüksü yok'

TOGG'dan yabancı ortak iddialarına net yanıt! Halka arz mesajı verildi

'Hazır giyim sektörü 35 yıllık kazanımını 2 yılda kaybetti'
Fındık Fiyatları
Son Güncelleme : 2025-09-16 08:49
Şehir | Levant |
---|---|
TMO | 200 TL |
GİRESUN | 256,50 TL |
ORDU | 255,50 TL |
DÜZCE | 253,50 TL |