Türkiye dijital reklam yatırımlarında en fazla büyüyen ülke oldu
Avrupa’da salgına rağmen dijital reklam yatırımları yüzde 6,3 büyüyerek 70 Milyar Euro’ya yaklaşırken Türkiye yüzde 34,8 ile en fazla büyüyen ülke oldu.
info@karadenizekonomi.com / 17.06.2021

Türkiye’nin de dahil olduğu 28 ülkeyi kapsayan AdEx Benchmark Raporu, 2020 yılında 7 ülkenin iki haneli büyüme kaydettiğini ortaya koydu. Türkiye yüzde 34,8 ile en fazla büyüme gösteren ülke olurken reklam yatırımları açısından Avrupa’nın büyüme gösteren ilk 10 pazarı (İngiltere, Almanya, Fransa, Rusya, İtalya, İspanya, İsveç, Hollanda, Türkiye, İsviçre) içinde yer alırdı. Rapora göre 3 ülkenin (Belçika, İspanya, Belarus) dijital reklam yatırımlarında düşüş yaşandı.
ETİKETLER;
Karadeniz Ekonomi
dijitalreklam
Çok Okunanlar

2025 ilk çeyrek turizm geliri belli oldu

Akman : “Çin’in Teknolojik Gücünden Faydalanarak Türkiye Pazarındaki Payımızı Artırıyoruz”

Turizmde otel ruhsat iptalleri sorunu büyüyor

Elektrikli araç satışları artmaya devam ediyor

Rekabet Kurulu 2 şirkete daha ceza verdi: Çimentoda toplam ceza 11 milyonu aştı

Tekstil ve giyimde istihdam kaybı ocakta 15 bine ulaştı

Elektrikli otomotivde kârlılık düştü, üretim benzinli araca geri döndü