Türkiye dijital reklam yatırımlarında en fazla büyüyen ülke oldu
Avrupa’da salgına rağmen dijital reklam yatırımları yüzde 6,3 büyüyerek 70 Milyar Euro’ya yaklaşırken Türkiye yüzde 34,8 ile en fazla büyüyen ülke oldu.
info@karadenizekonomi.com / 17.06.2021
Türkiye’nin de dahil olduğu 28 ülkeyi kapsayan AdEx Benchmark Raporu, 2020 yılında 7 ülkenin iki haneli büyüme kaydettiğini ortaya koydu. Türkiye yüzde 34,8 ile en fazla büyüme gösteren ülke olurken reklam yatırımları açısından Avrupa’nın büyüme gösteren ilk 10 pazarı (İngiltere, Almanya, Fransa, Rusya, İtalya, İspanya, İsveç, Hollanda, Türkiye, İsviçre) içinde yer alırdı. Rapora göre 3 ülkenin (Belçika, İspanya, Belarus) dijital reklam yatırımlarında düşüş yaşandı.
ETİKETLER;
Karadeniz Ekonomi
dijitalreklam
Çok Okunanlar
Otomotiv sektörü Meksika’ya ihracatı artırmayı hedefliyor
Mısır'a giden Türk turist sayısı bir yılda üçe katlandı
1002 takım bizz@kampüs’te Ülker Çizi için yarıştı
İnşaat maliyetinde bir yılda yüzde 70 artış
Hazır giyimci, üretim için ‘otorite’ desteği istiyor
Ayakkabıda kepenkler iniyor, üretici ‘can suyu’ bekliyor
Bakan Yumaklı duyurdu! Çiftçilere 445 milyon tarımsal destek ödemesi başlıyor