Atik Otel hiçbir personelini mağdur etmedi

Pandemi sürecinde Atik Otel’in hiçbir personelini mağdur etmediğini belirten Ünye Genel Müdür Duvar, “Otelimiz açılana kadar tüm hak edişlerimizi eksiksiz aldık” dedi

info@karadenizekonomi.com / 8.09.2020

Atik Otel hiçbir personelini mağdur etmedi

Türkiye’de mart ayında ilk vakanın çıkması ile ülke gündeminden düşmeyen kovid-19, ekonomik olarak pek çok sektörü aşağı çekti. Kovid-19, ülkemiz için çok büyük bir yatırım kaynağı olan turizm sektöründe de ciddi bir düşüşe sebep oldu. Pandeminin turizm sektöründeki etkisiyle ilgili olarak açıklamalarda bulunan Ünye Atik Otel Genel Müdürü Osman Duvar, pandemi devam ettiği sürece daha butik, kapalı gruplar ve münferit yapılan seyahatlerin devam edeceğini belirterek, “Bu süreçte pek çok tesisin yaptığı gibi bizde işletmemizde geçici süreliğine faaliyet durdurma kararı aldık. Bu süre 3 ay kadar sürdü ve 15 Haziran 2020’de tesisimizi geri açtık. Bu zaman içerisinde Atik Otel hiçbir personelini mağdur etmedi ve otelimiz açılana kadar tüm hak edişlerimizi eksiksiz aldık.” ifadelerini kullandı

ÖNCELİK ARTIK HİJYEN!

Pandemi ile ilgili açıklanan genelgeler doğrultusunda uluslararası özel bir firmadan tüm personel için gerekli eğitimin ve konaklayan misafirler için tedbirlerin alındığını belirterek, “Umarım ilk başlangıçta yaşadığımız günlere geri dönmeyiz. Ayrıca bu pandemi süreci, hizmet sektörünün tamamında öncelik sıralamaları yer değiştirdi. Bunun beraberinde hizmet tüketimleri farklılaştı ve öncelik olarak aslında her zaman birinci sırada olması gereken hijyen, şimdi daha da önemli hale geldi.” dedi

 “TEDBİRLERİ YÖNETECEK EKİBİNİZ YOKSA YÜZDE 50 GERİDESİNİZ”

Sektörün bir anda eskiye dönemeyeceğini kaydeden Ünye Atik Otel Genel Müdürü Osman Duvar, “Şuan için her şey dahil otel tercihleri, toplu konaklamalar ve seyahatler olmayacak. Bu sezon bunu net olarak gördük. Pandemi devam ettiği sürece daha butik, kapalı gruplar ve münferit yapılan seyahatler devam edecek. Misafirlerin kendini güvende hissedeceği, yenilikçi temizlik standartlarına uyan bu konularda olumlu yorumları yapılan, tavsiye edilen otelleri tercih edecekler. Bunun için sektörde en iyi planlanması gereken şey bilinçli yetişmiş, kalifiyeli elemana yatırım yapılmasıdır. Tesisinizde almış olduğunuz tedbirleri yönetecek ekibiniz yoksa bu dönemden sonra sektörde yüzde 50 geridesiniz demektir. ” sözlerine yer verdi.

“BÖLGEYİ ANLATIRSAK DAHA ÇOK TURİST ÇEKERİZ”

Bölgesel yatırımların dağılımı yapılırken çok bilinçli bir şekilde yapılmadığını ve bölge turizminde önümüzdeki kısa vadede hızlı değişimler olacağını düşünmeyen Duvar, Karadeniz’in bölge bazlı anlatıldığı takdirde daha çok turist çekilebileceğine inandığını vurguladı. Kısa vadede yatırım planları olmadığı da sözlerine ekleyen Duvar, “Umarım şu anda yaşamış olduğumuz pandemi sürecini bir an önce atlatırız ve sektörümüz bir an önce eski haline döner. Her krizden başarılı bir şekilde çıkmayı başaran turizm sektörü en iyi şekilde bu dönemi de atlatacağına inancım tamdır.” ifadelerini kullandı. HAZAL PALAVAR/KARADENİZ EKONOMİ

KUTU

2012 yılı haziran ayından bu yana hizmet veren Atik Otel 35 standart oda, 4 adet aile odası, 3 adet VIP suit, 6 adet teras suiti ve 1 engelli odası ile toplamda 49 odadır. 120 Alacart’e restorantı, 150 ve 100 kişilik  2 adet toplantı salonu, 650 kişi kapasiteli düğün salonu, açık havuz ve plajı mevcuttur. Yaz ve kış ortalamasında 40’ı aşkın personel ile hizmet vermektedir.

Kapat
× Anasayfa Abone ol Tüm haberler Ekonomi Bölgesel Şirketler Gündem Belediye Sektörler Politika e-Dergi e-Gazete Web TV Künye Karadeniz sohbetleri Yazarlar