Uzunırmak Bungalov Otel, eğlenceli bir tatil fırsatı sunuyor

Kendinizi yeniden keşfetmek, hobiler edinmek, spor ve toprakla yoğrulmak, stres denen hastalık kaynağından kurtulmak ve yepyeni başlangıçlar yapabilmek için Uzunırmak Bungalov Otel, içinde sakladığı daha nice zenginlikler sunuyor.

info@karadenizekonomi.com / 11.04.2022

Uzunırmak Bungalov Otel, Karadeniz’in doğal yeşillikleriyle ve yerel kültür atölyeleriyle ekolojik ve stresten uzak bir tatil keyfi yaşatıyor. Doğayla iç içe olmasının yanı sıra el becerilerini geliştirebilecek boyama atölyeleri, çiçek dikim atölyeleri, taş boyama atölyesi, ateş yakma becerileri, tırmanış, kampçılık gibi etkinliklerle eğlenceli bir tatil fırsatı sağlıyor.

Konaklama olarak 6 çift yada grup olarak 30 kişiyi bungalov ve otel odalarında ağırlayabildiklerini söyleyen Uzunırmak Bungalov Otel İşletme Sahibi Taşkın Felek, “Çadır kapasitemiz yaklaşık 40’a yakın. Çadırda kalan 80 kişi dersek, toplamda 100 kişi ağırlayabiliyoruz” dedi.

Çok çeşitli organizasyonlar yapılabiliyor

Birçok organizasyona ev sahipliği yapabildiklerini açıklayan Taşkın Felek, “Konaklama ve restoran hizmeti veriyoruz. Kır restoranımızın bahçesinde 150 kişiyi ağırlayabiliyoruz. Kapalı alan restoranımızda 60 kişiyi ağırlayabiliyoruz. Bunların yanında etkinlik alanı ve bir yaşam alanı burası. Kır partileri, ev partileri, şirket motivasyon toplantıları, okullardaki çadır-kamp faaliyetleri, liderlik kampları, yoga kampları bu tarz etkinlikleri yaptık. Ayrıca evlilik teklifleri, nişan, düğün, doğum günü gibi organizasyonlara da ev sahipliği yapıyoruz” ifadelerini kullandı.

Etkinliklerle keyifli bir mekan

10 bin metrekare alanda çok çeşitli etkinliklerin bulunduğunu da sözlerine ekleyen Taşkın Felek, “Her köşesinde keyif alabilecekleri bir mekân burası. Daha çok doğal ürünler yapmaya çalışıyoruz. Burada tavuk, kedi köpek, kazlar var. Doğayla iç içeyiz. Ailelerin çocukları hayvanlarla ve doğayla iç içe olabiliyor. Onlar için el becerilerini geliştirebilecek boyama atölyeleri, çiçek dikim atölyeleri, taş boyama atölyesi, ateş yakma becerileri, tırmanış, kampçılık ve denge konularında da eğitim verdik. Önümüzdeki sömestırda da bu etkinliklere devam edeceğiz. Aileler dinlenirken çocuklar eğitimle gelişiyor” açıklamalarında bulundu.

Turizm konusunda Ordu’nun gittikçe geliştiğini hatırlatan Taşkın Felek, “Ordu, havalimanı ve üniversiteyle beraber büyümekte ve gelişmekte olan bir şehir. Benim asıl işim de turizme ürün geliştirmek. Otellere, panayırlara bileklikler ve kartlar yapıyorum. Turizmden kazandığım gelirlerimi, kendi köyümde yatırıma dönüştürdüm. Daha da büyüyüp, gelişeceğini umuyorum buraların. Burası benim doğup, büyüyüp gezindiğim yerler. Uzunırmak fikri Ordu’nun gelişmesiyle beraber oluştu” diyerek açıkladı.

Uzunırmak Bungalov Otel ve çevresinin bir fuar alanı gibi düşünülebileceğini de ifade eden Taşkın Kılıç, “Şirketlerin yeni bir ürününü tanıtacağı sergi alanı olarak, şirket motivasyon yemekleri olabilir, kır düğünü, açık hava düğünü gibi faaliyetlere de ev sahipliği yapıyoruz” dedi. Taşkın Kılıç, kışın kar manzarasının çok farklı gözüktüğünü de söyleyerek her mevsim farklı aktiviteler olduğunu söyledi.

Farklı projeler düşündüklerini de belirten Taşkın Felek, “Ulubey’de olmamız yer ve konum paylaşımlarında öne çıkıyor. Bizim asıl amacımız örnek teşkil etmekti. Yol güzergâhı boyunca zaman içerisinde doğal ürünler stantları yapıp çevredeki köydeki insanlara hediye edeceğiz. Onların yoğurdunu, sütünü, balını, yağını misafirlerimize pazarlama girişimlerinde olacağız” dedi.

YAREN KAYA

KARADENİZ EKONOMİ

Kapat
× Anasayfa Abone ol Tüm haberler Ekonomi Bölgesel Şirketler Gündem Belediye Sektörler Politika e-Dergi e-Gazete Web TV Künye Karadeniz sohbetleri Yazarlar