HOLLYWOOD TÜRK FINDIĞININ POTANSİYELİNİ KEŞFEDİYOR

FORBES’İN 30 ÖNEMLİ İSİM LİSTESİNDEKİ ÇİKOLATACI İLE FTG İŞBİRLİĞİ

info@karadenizekonomi.com / 23.01.2015

HOLLYWOOD TÜRK FINDIĞININ POTANSİYELİNİ KEŞFEDİYOR

FTG FORBES’İN 30 ÖNEMLİ İSİM LİSTESİNDEKİ ÇİKOLATACI İLE ÇALIŞMAYA BAŞLADI

Fındık Tanıtım Grubu (FTG) tarafından ABD’de gerçekleştirilen reklam ve tanıtım faaliyetleri kapsamında, Los Angeles’ta yerleşik “Compartes Chocolates” firması ile işbirliği gerçekleştirildi.

ABD’nin en genç ve üretken çikolatacılarından biri olan ve ünlü “Forbes” dergisi tarafından gıda kategorisinde 30 yaşın altındaki 30 önemli insan listesinde ismine yer verilen Jonathan Grahm’ın sahibi olduğu Compartes firması, Hollywood yıldızlarının favori çikolata markası konumunda olup, el yapımı çikolata sektöründe bir öncü olarak değerlendirilmektedir.

ABD dışında Japonya’da da mağazaları bulunan Compartes firması ve FTG’nin gerçekleştirdiği işbirliği çerçevesinde, firmanın “Dünya Serisi” ürün hattı kapsamında “İstanbul” adı altında bir çikolata barı üretildi ve ABD’de satışa sunuldu.

Sözkonusu işbirliği kapsamında ayrıca, Compartes tarafından üretilen bir diğer ürün olan “Fındıklı Nougat”ın ABD’de “Home Shopping Network” televizyonunda yapılan satışı sırasında, ürettiği çikolatalarda dünyanın en kalitelisi olan Türk fındığı kullanıldığı hususu vurgulandı.

Fındık bahçeleri ve fındık işleme tesislerini ziyaret etmek, fındık kullanmakta olan çikolata/şekerleme imalatını yerinde görmek amacıyla Jonathan Grahm, 13-15 Ocak 2015 tarihlerinde Türkiye’yi ziyaret etmiş olup ve bu ziyarete ilişkin görseller firmanın Instagram, Facebook ve Twitter gibi sosyal medya sayfaları aracılığıyla tüketiciler ve takipçileri ile paylaşıldı.

ETİKETLER; FTG Fındık FORBES
Kapat
× Anasayfa Abone ol Tüm haberler Ekonomi Bölgesel Şirketler Gündem Belediye Sektörler Politika e-Dergi e-Gazete Web TV Künye Karadeniz sohbetleri Yazarlar