Elektrikli otomotivde kârlılık düştü, üretim benzinli araca geri döndü

Avrupa’da teşvik bitti elektrikli araçlarda kârlılıklar düştü. Rota yeniden benzinli araçlara çevrildi. Otomotiv sektörü pandemiyle birlikte sert bir dönüşümün içine girdi. Yokluk döneminde markalar ellerinde ne varsa ortaya sürdü. Ve elektrikli araçlara da talep patlamış oldu.

info@karadenizekonomi.com / 14.04.2025

Elektrikli otomotivde kârlılık düştü, üretim benzinli araca geri döndü

 

Çünkü tüketici ne bulursa onu aldı. Bu tablo iklim değişikliklerinde de dikkat çekmeye başlayınca, Avrupa sıfır emisyon döneminde vitesi yükseltti. Voltaj gittikçe arttı. Fabrikalar dönüşmeye başladı. Türkiye’de de her ne kadar elektrikli yatırımı somut olarak tam gerçekleşmemiş olsa da düşük vergi diliminde yer almaları Togg etkisiyle bu alana talebi arttırdı. Fakat son dönemde burada da fiyat artışları başladı. Avrupa verdiği teşviği kaldırdı. Elektrikli araç satışlarında büyüme hız kesti. Böylece fabrikalarda alternatif kapasite oluştu. Aynı zamanda markalar da karlılıktan dolayı elektrikli araç üretimine çok da sıcak bakmamaya başladı.

Karadeniz'in İlk ve Tek Ekonomi Portalı

Okumak İçin Resimlere Tıklayınız.

Fındık Fiyatları

Son Güncelleme : 2025-05-20 17:59

Şehir En Düşük En Yüksek
TMO Fiyatı TL TL
AKÇAKOCA TL 0 TL
ÇARŞAMBA 0 TL 0 TL
DÜZCE 0 TL 0 TL
FATSA 0 TL 0 TL
GİRESUN 0 TL 0 TL
KOCAELİ 0 TL 0 TL
ORDU TL TL
SAKARYA 0 TL 0 TL
SAMSUN 0 TL 0 TL
TRABZON 0 TL 0 TL
TERME 0 TL 0 TL
ÜNYE 0 TL 0 TL
ZONGULDAK 0 TL 0 TL
Kapat
× Anasayfa Abone ol Tüm haberler Ekonomi Bölgesel Şirketler Gündem Belediye Sektörler Politika e-Dergi e-Gazete Web TV Künye Karadeniz sohbetleri Yazarlar