Hızlı tüketimde büyüme % 6 fiyat değişimi % 71 oldu
NielsenIQ, Türkiye’de geçtiğimiz yıl sigara ve alkol hariç hızlı tüketim pazarının geçen yıl ciroda yüzde 81 büyüdüğünü açıkladı.
info@karadenizekonomi.com / 27.03.2024
Avrupa’nın hacimsel küçülme yaşadığı bir dönemde Türkiye’de hacimsel büyüme yüzde 6 seviyesinde gerçekleşirken fiyat değişimi yüzde 71 oldu. E-ticaret 2023'te yüzde 116 gibi güçlü bir ciro artışı kaydetti.
Avrupa hızlı tüketim pazarlarının hacimsel düşüş yaşadığı bir dünyada Türkiye 2023’te pozitif hacim performansı ile dikkat çekti. NielsenIQ, Türkiye’de sigara ve alkol hariç hızlı tüketim pazarının geçen yıl ciroda yüzde 81 büyüdüğünü açıkladı.
Çok Okunanlar
Genelge Resmi Gazete'de yayımlandı: Mevsimlik tarım işçileriyle ilgili önemli düzenleme
Prof. Dr. Naci Görür 'bu anormal olasılık' diyerek uyardı: 7.6'ya kadar deprem bekliyoruz
Meteoroloji'den 35 il için sarı kodlu uyarı
ASO Başkanı Ardıç, sanayicinin vize sorunu için çözüm istedi
Hisarcıklıoğlu: Egemenlik ve bağımsızlık en büyük servetimizdir
“Kalkınma Yolu”nda tarihi imza
Cumhurbaşkanı Erdoğan Irak'a gidiyor