Altaş Grup'ta Hedef Balfini Dünya Markası Yapmak

Altaş Grubun yenimarkası Balfin dünya yolculuğuna 2014 yılında 15 uluslar arası fuarda yer alarak görücüye çıkıyor.

info@karadenizekonomi.com / 4.07.2014

Altaş Grup'ta Hedef Balfini Dünya Markası Yapmak

Balfin Paris'te Sial Uluslararası gıda fuarında Sial  Word Tour Award ödülleri için yarışacak ürünler arasında ülkemizi temsilen yer alıyor.

Altaş Grup çok iddalı bir ürün olan ballı,sütlü,fındık ezmesi Balfin markasını oluşturdu.Hedef Balfini bir dünya markası yapmak.Balfin Dünya’ya tanıtma çalışması 2014 yılında 15 uluslar arası fuarda yerini alarak tüketicinin huzuruna çıkacak.Altaş Grup yönetim kurulu üyesi Selçuk Altaş hedefimiz çok iddalı olduğumuz yeni markamız Balfini bir Dünya markası yapmak diyerek ,Balfin markası hakkında şu açıklamaları yaptı:

Çok uzun ve bir o kadar zorlu bir Ar-Ge sürecinden sonra deneme üretimleri ile iç piyasanın beğenisine sunmak amacıyla yapılan üretimlerimiz 06/01/2014 tarihinde başlamıştır.

Balfin olarak günlük kapasitemiz 20.000 kg olan Balfin üretim hattına sahibiz.

Üretimlerimizi yaklaşık 1.000 m2’lik bir alana kurmuş olduğumuz üretim-dolum ve paketleme hattı sayesinde gerçekleştirmekteyiz. Altaş grubu için çok özel olan Balfin markamızı bir dünya markası yapmak için çalışmalar yoğun bir şekilde sürmektedir.Balfini Sial Uluslar arası gıda fuarında ülkemizi temsilen 30 ülkenin katılımı ile düzenlenen yarışmada ülkemizi temsil edecek ürünler arasında yer alarak Sial World Tour Award ödülleri için 19-23Ekim tarihleri arasında Paris’te fuar Nord Villepinte Fuar alanında düzenelenecek olan fuar çerçevesinde dağıtılacak olan World Tour Award ödülleri için Türkiyeden yarışacak marka ürünler arasında yerini almıştır.Yarışma 30 ülkenin katılımıyla organize ediliyor.Uluslararası platformlarda devamlı olarak yer alarak Balfini bir dünya markası yapacağız.

7 den 70 e dünya üzerinde yaşayan herkesin tatmasını istediğimiz ürünümüzü dünyaya tanıtmak ve yurt dışındaki insanların beğenisine sunmak amacıyla yapılacak ilk işin doğru seçilmiş ülkeler ve bu ülkelerde düzenlenen Gıda Fuarlarına gitmenin bilinciyle hareket etmekteyiz.

Bu sebeple yönetim olarak 2014 yılı içerisinde 15 ayrı ülkenin Gıda fuarına katılmayı uygun gördük. Katılımlarımıza Moskova ve İngiltere ile başladık, Singapur, Bahreyn, Çin, Hollanda, Azerbaycan, ABD, Umman, G. Afrika, Fransa, Kazakistan, Hindistan, Katar, G.Kore, Almanya ile devam edeceğiz.

Yurt dışındaki insanların ürüne bakışı, beğenileri, beklentileri, bizleri ürün, ambalaj, etiket gibi birçok konuda olumlu yönde etkileyeceğine ve sürekli gelişme konusundaki ufkumuzu daha da artıracaklarını düşünüyoruz.

Balfini kurmaya Dünya’da ve ülkemiz de Ordu olarak üretimde ki liderliğimizi böylesine sağlıklı ve kaliteli ürünle birleştirerek bölge ve ülke ekonomisine katma değer yaratmak ve bir Dünya markası oluşturmak için Balfin markamızla tüm Dünya genelinde tanınan bir ürün yapmak istiyoruz. Ürünümüzün en belirgin ve dikkat çekici özelliği tamamen doğal süreçlerle ve doğal ürünlerle yapılmış olması ve kesinlikle herhangi bir katkı maddesi içermemesidir. Bunun yanında enerji deposu olması sayesinde hem çocukların hem de belirli bir yaşın üzerinde yer alan insanların güvenle tüketebilecekleri enfes bir üründür.

İnsanlar son dönemlerde stresten uzak bir hayat ve doğal gıda maddeleri ile beslenmek istemektedirler. İlerleyen süreçte bu durum daha da belirgin bir hal almaya başlayacak ve spesifik gıda ürünleri yerlerini daha doğal ve katkısız ürünlere bırakacaktır. Değişimin yönü tamamen doğal olana yaklaşmaktır.

Enerji ve sağlık yönünden deyim yerinde ise eğer, şifa niyetine bir ürün olduğuna inandığımız balfini dünya üzerinde tatmayan kalmayana kadar çalışmalarımıza devam edeceğiz. Buna inanıyoruz ürünümüze ve kendimize güveniyoruz.

Ülkemiz dünyada fındık alanları, üretim ve dış satım bakımından birinci durumdadır. Ordu Bölgesi 292.000 ha. fındık dikim alanına sahiptir. Ordu Bölgesinin Türkiye Fındık üretimindeki payı %44-45 gibi ciddi orana sahiptir. Aynı üretim ürünümüzün de içeriğinde olan bal da karşımıza çıkmaktadır. TÜİK 2012 yılı verileri incelendiğinde Ülkemiz genelinde en çok bal üretilen ilin Ordu olduğu ve 455 köy ile 11.457,65 Ton bal ilimiz arıcıları tarafından üretildiği görülmektedir. Böylesine ciddi yetiştiriciliğin olduğu bir bölgede Tarıma Dayalı Sanayi Ürünlerinin varlığının ve çeşitliliğinin sürekli olarak artması gerekmektedir.

Balfin enerji yiyeceğinin içindekiler kısmına bakıldığında %20 oranında bal içerdiği görülmekte olup bu bakımdan da çok önemli bir gıda maddesi haline geldiği görülmektedir. Buradan anlaşılacağı gibi Balfin içerdiği %70’lik fındık ve %20’lik bal ile %90 oranında bölgenin ürettiği hammaddeleri kullanan eşi ve benzeri bugüne kadar olmayan bir ürünü otomasyonlu seri üretime geçirme fikri bu sayede gelişmiştir. Tüm bunlarla birlikte Artan sanayi kökenli yatırımlarla bölge halkının gelir düzeyinin de yükselmesi beklenmektedir.

ÜRETİM ÇALIŞMALARIMIZIN VE ÜRÜN GRUPLARIMIZIN TAMAMI BALFİN ÜZERİNE YOĞUNLANMIŞTIR.

Üretim çalışmalarımız ve ürün gruplarımızın tamamı Balfin üzerine kurulmuş ve yoğunlaşmıştır. Şuan itibariyle tam kapasitesinde çalışmayan ve deneme üretimleri ile piyasanın beklentilerini, ürüne olan ilgiyi ve algıyı ölçtüğümüz bir dönemdeyiz. İleride çocuklara yönelik ve daha üst düzey ürün grupları piyasaya sürmekle ilgili planlarımız, çalışma takvimimizde mevcuttur. Zaman içerisinde kapasitesinin tamamını kullanan bölgesinde ve ülkesinde lider konuma emin adımlarla gitmek istiyoruz.

Altaş grup olarak ilk hedefimiz Balfin ürünümüzü başta ülkemiz olmak üzere tüm dünyaya tanıtmak ve sofraların vazgeçilmezi olmasını sağlamaktır. Bu sayede hem üretim kapasitemiz hem de satışlarımız istenilen seviyelere geleceğini düşünmekteyiz. Artan kapasite ve kalite algısı şuan itibariyle üretimlerimizi gerçekleştirdiğimiz tesisin yetmeyeceği öngörüsüyle daha büyük bir tesisin yatırımlarını gerçekleşebilecek ve bu sayede istihdam oranında ciddi bir artış gerçekleşecektir.

Daha somut verilerle örnekleyecek olursak 20.000 kg/gün olan kapasitemizi 100.000 kg/gün’e çıkarmak, Ar-Ge ve üretimde görev alan 3 personelimizi, 3 hatta 4 katına çıkarmak; yani şunu diyebiliriz sürekli olarak prosesin ve süreçlerin her aşamasında hem kurumsal hem de proses anlamında kapasiteyi sürekli olarak yukarı çıkarmaktır.

Ancak dediğimiz gibi şuan çok yeniyiz dolayısıyla en önemli hedefimiz tanınırlılığımızı, tadımızı ve kalitemizi tüm dünya’ya ispat etmektir.

Balfin enerji yiyeceği, içeriği ve yapısı gereği daha önce piyasada benzeri bulunmayan bir ürün olması, içeriğinde bulunan bal ve sütün ürünün sağlıklı koşullarda ve istenilen raf ömründe üretilmesini sağlamak adına Ar-Ge ve İnovasyon amacıyla Ondokuz Mayıs Üniversitesi Gıda Mühendisliği Bölümü ile “Bilim Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı tarafından Desteklenen “Fındık ve Bal Esaslı Yeni Ürünün Raf Ömrünün Geliştirilmesi” adlı SAN-TEZ projesi bulunmakta olup projenin sonuna gelinmiş ve başarıyla sonuçlandırılmıştır.

Sürekli gelişmede olmazsa olmaz olan AR-GE ve süreçleri bizler için çok önemli olup ilerleyen zamanlarda yapılacak olan yenilikçi her ürün ve süreçlerde yapılacak olan iyileştirmede Kosgeb, Tübitak gibi kuruluşlar ile çalışmalarımız kati suretle olacaktır.

ETİKETLER;
Kapat
× Anasayfa Abone ol Tüm haberler Ekonomi Bölgesel Şirketler Gündem Belediye Sektörler Politika e-Dergi e-Gazete Web TV Künye Karadeniz sohbetleri Yazarlar